Ajankohtaista

Suomen Hippoksen hallitus kokoontui Vantaalla 23.11. Kokouksessa käsiteltiin ajankohtaisia asioita sekä hyväksyttiin ravikilpailujen sääntömuutos, jonka seurauksena paikallisraveihin on taas mahdollista osallistua ilman koelähdön suorittamista. Hallitus teki myös palkintotukia koskevan päätöksen, jonka myötä palkinnot nousevat.
Saunottu on! (20.8.2011)
Saunailta Sumiaisten Veteraanipirtillä 19.8. onnistui mainiosti. Sauna oli lämmin, järvivesi virkistävän viileätä, naurettiin ja muisteltiin menneitä. Ala-Keiteleen HYS:n ja Kokon puutarhan tarjoamat eväät maistuivat kaikille. Iltaan osallistui 35 henkilöä. Tämä otetaan uusiksi!
Ala-Keiteleen Hevosystäväinseuran johtokunta nuortui ja naisistui entisestään vuosikokouksessa 18.3. Vuonna 2011 johtokunnassa on naisenemmistö lukemin 6-4. Seuran puheenjohtajaksi nousi Hanna Pasanen.
Killerillä palkittiin vuoden 2010 parhaita perjantai-iltana 11.2. järjestetyssä keskisuomalaisessa hevosgaalassa. Seuramme jäsenet kunnostautuivat kasvatuspuolella: parhaat keskisuomalaiset näyttelyvarsat tulivat Äänekoskelta.
Marko Känsälän omistama, valmentama ja ohjastama tamma Do It Aria nappasi voiton Killerin lounasraveissa 2.2. Voitto irtosi 2100 metrin ryhmäajossa ajalla 18,8 ja palkittiin 400 eurolla.
Enola Gay Away kiri voittoon Killerin raveissa 17.1. Voittoaika 2100 metrin ryhmäajossa oli 19,3 ja se palkittiin 1200 eurolla. Tamman omistavat Happo & Hämäläinen & Liimatainen ja sitä valmentaa Risto Liimatainen. Hevosta ohjasti Harri Kotilainen.
RSS ATOM