Keski-Suomen Hevosjalostusliiton kysely

5.1.2016

Hevosjalostusliitto on lähestynyt seuraamme oheisen kyselyn kanssa. Käsittelemme asiaa vuoden ensimmäisessä johtokunnan kokouksessa. Voit lähettää ideasi johtokunnalle sähköpostilla osoitteeseen alakeiteleenhys@gmail.com

Keski-Suomen Hevosjalostusliitosta tervehdys!

Kiitokset hyvästä ja keskustelevasta syyskokouksesta! Toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin ja taas ryhdytään tekemään uutta hevosvuotta, nyt numeroltaan se on 2016.

Kokouksessa saimme jo jonkin verran hyvää ja tarpeellista evästystä. Haluamme tarkentaa vieläkin enemmän, mitä kentän väki meiltä odottaa. Siksi pyydämme teidän seuralta konkreettisia ehdotuksia ja toiveita neljästä eri aihealueesta.

1.    Mitä toivotte jalostuksen ja kasvatuksen alalta?

2.    Mitä toivotte hevosten hoidon ja ruokinnan sektorilta?

3.    Mitä toivotte Killerin ja maakunnan kilpailutoiminnan kehittämiseksi?

4.    Mitä toivotte Keski-Suomen Ravirata Oy:n olosuhteiden ja puitteiden kehittämiseksi?

Jos ideasuoni virtaa, ehdotuksia ja toiveita saa tulla runsaamminkin, käymme kaikki vastaukset mielenkiinnolla lävitse.

Kiitokset vaivannäöstänne ja ideoista jo ennakkoon!

Heikki Kankainen                              Sari Piirainen