Ala-Keiteleen HYS:n jäseniä palkittiin

11.2.2011

Palkittujen on helppo hymyillä: Hanna Pasanen ja Veera Laine.

Killerillä palkittiin vuoden 2010 parhaita perjantai-iltana 11.2. järjestetyssä keskisuomalaisessa hevosgaalassa. Seuramme jäsenet kunnostautuivat kasvatuspuolella: parhaat keskisuomalaiset näyttelyvarsat tulivat Äänekoskelta.

Vuoden 2010 paras keskisuomalainen näyttelyssä esitetty suomenhevosvarsa oli tamma Tuhti-Piika (Vara-Onni-Tosi-Piika, Pysteri). Tuhti-Piika voitti osallistumisoikeuden Killerin Derbyyn vuonna 2012. Sen kasvattaja on Tuhti-Talli ja omistaja Veera Laine.

Vuoden 2010 keskisuomalaisena näyttelyvarsana palkittiin tamma Rowhill’s Cute (Northern Ensign-Somatica, Somatic). Rowhill's Cute voitti osallistumisoikeuden Kasvattajakruunuun. Sen kasvattaja ja omistaja on Rowhill’s Stable.