Akkavalta Ala-Keiteleellä

18.3.2011

Ala-Keiteleen HYS:n johtokunta vm. 2011. Kuvasta puuttuvat Tuula Pasanen ja Timo Vainikainen.

Ala-Keiteleen Hevosystäväinseuran johtokunta nuortui ja naisistui entisestään vuosikokouksessa 18.3. Vuonna 2011 johtokunnassa on naisenemmistö lukemin 6-4. Seuran puheenjohtajaksi nousi Hanna Pasanen.

Johtokuntaan valittiin erovuoroisten tilalle uusina jäseninä Mervi Liimatainen ja Mira Grönroos. Erovuorossa olleet Tuula Kinnunen, Tuula Pasanen ja Timo Vainikainen valittiin jatkamaan pestiään seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Näiden lisäksi seuran johtokunnassa jatkavat Jonna Lundgren, Hanna Pasanen, Jukka Romppanen, Jouko Tuominen ja Jorma Vepsä.

Seura sai myös uuden puheenjohtajan, kun yli kymmenen vuotta tehtävää ansiokkaasti hoitanut Jouko Tuominen halusi luopua puheenjohtajuudesta. Johtokunta valitsi puheenjohtajakseen ja samalla koko seuran puheenjohtajaksi Hanna Pasasen.