Konginkankaan ravit paikallisten juhlaa

27.5.2012

Ala-Keiteleen alueen hevoset ja ohjastajat menestyivät hienosti Konginkankaan paikallisraveissa sunnuntaina 27.5. Kolmessa lähdössä voittorahat jäivät kotikulmille ja myös kakkos- ja kolmospalkintoja tuli mukavasti.

Päivän toisessa lähdössä Veera Laine ohjasti Korkeelan Kaapon voittoon. Poni juoksi uransa ensimmäisen startin ja voitto irtosi helposti hienolla ajalla 3.08,6. Korkeelan Kaapon omistaa Ari Sutinen ja sitä valmentaa Nina Lindroth.

Paikkakuntalaiset pääsivät juhlimaan myös seuraavassa lähdössä, kun Stable Awayn omistama Shake It Away ylitti maalilinjan niinikään ensimmäisenä. Myös sille startti oli uran ensimmäinen. Aikakin oli varsin kelvollinen, 21,9. Oritta valmentaa Risto Liimatainen ja sitä ohjasti Harri Kotilainen.

Santeri Palmrothin omistama ja valmentama Mountain Bambi juoksi toisen starttinsa ja toisen voittonsa tänä vuonna. Rattailla istui jälleen Harri Kotilainen.

"Totosijoihin" ylsivät omissa lähdöissään paikkakunnan hevoset Hippity Hop Away, One Mile Away sekä Tuhti-Piika.

Sää oli koko päivän mitä parhain ja raviväkeä oli paikalla enemmän kuin vuosikausiin: yli 500 henkilöä. Kaikkien pääsylipun lunastaneiden kesken arvottiin Electroluxin grillimikroaaltouuni. Mutta palkinto jäi lunastamatta! Joten jos taskustasi löytyy pääsylippu, jonka numero on E10548854, niin ilmoittaudu jollekin johtokunnan jäsenelle ja tule lunastamaan palkintosi!

Kaupunkilehti ÄKSän jutun raveista löydät täältä: http://www.äks.fi/?id=875#

Ravien tulokset löydät täältä: https://heppa.hippos.fi/heppa/app?page=racing%2FRaceResults&service=external&sp=CF1338066000000&sp=CEPK

Rikastekstieditori

Editor toolbarsTools Lihavoitu Kursivoitu Lisää linkki/muokkaa linkkiäMuotoiluMuotoilu