Vuosikokouksessa päätettyä

5.5.2013

Johtokunnan kokoonpanoon ei vuosikokouksessa 21.3.2013 tullut suuria muutoksia. Pois jääneen Mira Grönroosin tilalle valittiin Heidi Turpeinen. Johtokunnan ja samalla koko seuran puheenjohtajana jatkaa Hanna Pasanen, varapuheenjohtajana Jorma Vepsä, sihteerinä Tuula Laine ja taloudenhoitajana Timo Vainikainen.

Vuosikokous päätti pitää ennallaan jäsenmaksut ja radankäyttömaksut. Maksulomakkeet lähetetään jäsenille ensimmäisen jäsenkirjeen mukana toukokuussa.

Vuosikokouksessa palkittiin Korkeelan Kaapo (Nina Lindroth), Shake It Away (Mervi Liimatainen), Helmin Roosa (Juhani ja Eila Järvenpää), vuoden valmentaja Harri Kotilainen ja vuoden talkoolainen Helge Saartoala.

Konginkankaan paikallisravit järjestetään helluntaina 19.5. Ravipäivän sarjat löytyvät Heppa-järjestelmästä. Ravien yhteydessä järjestetään mm. laukkalähtö ja peräluukkukirppis. Tervetuloa mukaan mukavaan kyläpäivään koko perheen voimin!