Helluntairavit 2015

24.5.2015

Iso kiitos kaikki raveihin osallistuneet sekä ihana talkooporukkamme! Ravit sujuivat hienosti yhtä haaveria lukuunottamatta. Otamme risuja ja ruusuja vastaan sivujemme kautta tai facebookissa seuramme omilta sivuilta. Käykäähän tykkäilemässä!!

KIVUT ON KOVAT, MUTTA ONNEKSI EI MITÄÄN VAKAVAMPAA (sunnuntai klo 21.00)

Konginkankaan raveissa sattui 2. lähdössä vakava onnettomuus loppukaarteen alussa. Kolmatta rataa kärjen rinnalle kirinyt 8 Steffi Beyonce kompuroi täydestä vauhdista nurin ja takana tulleella 12 Stoms Annalla ei ollut mitään mahdollisuutta väistää radalla kaatunutta valjakkoa. Steffi Beyoncen ohjastaja Sami Vehviläinen päätyi hurjan näköisen ilmalennon jälkeen radan pintaan. Ensiavun jälkeen mies passitettiin Keski-Suomen keskussairaalaan tarkempiin tutkimuksiin.

Illalla saamamme tiedon mukaan Samin tilanne on vakaa, ja hän on päässyt kotiin sairaalasta. Luunmurtumia tai muuta vakavaa ei onneksi löytynyt, mutta tärsky oli kova ja kivut sen mukaiset. Sami on siis todennäköisesti sairaslomalla ainakin ensi viikon ja pois ajotehtävistä.

Kaikkien lähtöjen videot linkitetään maanantain kuluessa Killerin nettisivujen kautta Youtubeen nähtäväksi. Ala-Keiteleen HYS ja Killerin radan porukka toivottavat Samille pikaista paranemista!