Vuosikokouksessa valitut ja palkitut

20.4.2017

Ala-Keiteleen Hevosystäväinseuran vuosikokouksessa saatiin johtokuntaan hieman uudistusta, kun Annika Sormunen valittiin johtokuntaan uutena jäsenenä. Samalla vahvistui johtokunnan konginkankaalaisedustus, sillä Annika hevosineen asuu Konginkankaalla. Annikan hevosista Jussin Veitikka on raveja seuraaville tuttu tapaus. Erovuorossa olleet Tuula Kinnunen, Tuula Laine, Mervi Liimatainen ja Timo Vainikainen jatkavat pestissään johtokunnassa seuraavankin kaksivuotiskauden ajan.

Tuttuun tapaan vuosikokouksessa myös palkittiin ansioituneita seuran jäseniä. Tällä kertaa palkittavaksi valikoitui kolme henkilöä, joille annettiin Hankkijan lahjakortti ruusun kera. Risto Liimatainen ja Tommi Sirkka palkittiin ahkerasta talkootyöstä. Harri Kotilainen puolestaan palkittiin vuoden 2016 ravielämyksestä, jonka hän meille järjesti Killerin Derbyssä yhdessä Äänestäjän kanssa.