PIKKUJOULUT RÄNSSIN KIEVARILLA

7.12.2019

Ala-Keiteleen, Laukaan ja Uuraisten Hevosystäväinseurat löivät hynttyyt yhteen pikkujoulujen ajaksi ja odotettavissa onkin huikeat juhlat!

Tule siis mukaan sinäkin yksin, kaverin kanssa tai porukalla viettämään pikkujoulujuhlaa Ränssin Kievariin 7.12.19 klo 18 alkaen!

Hinta on 35e/hlö jäsenille ja 40e/hlö muille. Hinta sisältää runsaan joulumenun sekä pikkujouluohjelmaa. Illan lopuksi karaoke.  Kievarilla on A-oikeudet ja valomerkki tulee klo 1.30.

Eikä tässä vielä kaikki! Illan aikana järjestetään myös huutokauppa. Meklarina toimii Tättärämäen huutokauppakeisari Marko Känsälä. Huutokaupattavana on Kosken Hitsaus ja Asennuksen lahjoittamat hevoskarsinaelementit. Kyseessä on nurkkamalli eli kahden sivun elementit. Karsinan koko on 3x3 metriä. Elementit valmistetaan ensi vuoden puolella ja valmistuksesta vastaa yrittäjä Sami Väisänen, puh. 040 8717527.

Ilmoittaudu pikkujouluihin Riitalle 22.11.19 mennessä osoitteeseen hys.laukaa@gmail.com Ilmoittautuminen on sitova! Halutessasi saat lisätietoja puhelinnumerosta 040 848 4156 / Riitta.