Saunailta 30.9 (30.9.2023)
Tervetuloa viettämään saunailtaa kanssamme Sumiaisten Veteraanipirtille klo 17 alkaen!
Mukana 8 hevoslähtöä, joissa karsintalähtö Kesämestaruus kisoihin sekä kaksi ponilähtöä. Luvassa vauhdinhuumaa tunnelmallisella Konginkankaan radalla. Herkkuja tarjolla buffetissa, arpajaiset sekä kepparikisat
Ala-Keiteleen hevosystäväinseuran vuosikokous pidetään 30.3 klo 18 Äänekosken kaupungintalon kahviossa. Tervetuloa!
Saunailta 10.9 (12.8.2022)
Tervetuloa kanssamme viettämään tunnelmallista saunailtaa Sumiaisten Veteraanipirtille klo 18 alkaen. Tarjolla musiikkia, makkaranpaistoa ja muuta pikkupurtavaa. Otathan oman pyyhkeen ja saunajuomat mukaasi! Ilmoittautumiset alakeiteleenhyssi@gmail.com 2.9 mennessä. TERVETULOA!!
Palkittuja (15.7.2022)
Korona-epidemian aiheuttamien rajoitusten vuoksi seuran vuosikokous päästiin pitämään vasta 14.6.2020.
Paikallisravit Konginkankaalla 5.6.2020 on peruttu koronaepidemian vuoksi.
Ala-Keiteleen, Laukaan ja Uuraisten Hevosystäväinseurat löivät hynttyyt yhteen pikkujoulujen ajaksi ja odotettavissa onkin huikeat juhlat!
Perjantaina 9.8.2019 Killerillä kakkukahvit voiton kunniaksi 500 ensimmäiselle. Onnea taustavoimille!
KONGINKANKAAN PAIKALLISRAVIT 9.6.2019 on PERUTTU vähäisen ilmoittautujien määrän vuoksi. Olemme pahoillamme tilanteesta. Ala-Keiteleen Hevosystäväinseura ry
Syyskuun näyttelyt järjestetään Hankasalmella ja Petäjävedellä
Konginkankaan paikallisravit 19.8.2018 on PERUTTU vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi. Olemme pahoillamme tilanteesta. - Ala-Keiteleen HYS:n johtokunta
Konginkankaan ravit järjestetään sunnuntaina 19.8.2018.
RSS ATOM