Kiitos! (8.6.2014)
Ala-Keiteleen Hevosystäväinseura kiittää kaikkia helluntairaveihin osallistujia! Erityismaininta annetaan harvinaisen siististä käyttäytymisestä: yli 500 henkilön jäljiltä ravirata-alueelta oli poimittavissa vain muutama roska. Kiitokset kaikille: yleisölle, ohjastajille, hevosenomistajille ja talkoolaisille. Mukavaa kesää ja tavataan taas Konginkankaan raveissa ensi vuonna!
Ala-Keiteleen HYS hankki kesällä 2013 kolme osuutta Killerin Raviliigasta. Osuuksia myytiin kaikkiaan 700 kappaletta. Liiga osti Ypäjän varsahuutokaupasta omistukseensa lv-tamman nimeltä Golden Luxi. Tamma on syntynyt vuonna 2012, sen valmentaja on Heikki Torvinen ja kimpanvetäjänä toimii Miika Lähdeniemi. Golden Luxin kuulumisia voi seurata esimerkiksi Facebookissa, josta kimpan löytää nimellä Raviliiga Jyväskylä.
Laukkalähdöt ajetaan peräkkäin ilman lämmittelyvälejä klo 12.30 alkaen.
Noin sata koululaista otti tuntumaa hevosiin ja hevosharrastukseen Konginkankaan koululla perjantaina 8.3.2013. Niin seuran talkoolaiset, koululaiset kuin opettajatkin olivat otettuja päivän annista.
Välilehdeltä yhdistyksemme / yhdistysdokumentit löydät jäsenkirjeet ym. dokumentteja.
Ala-Keiteleen alueen hevoset ja ohjastajat menestyivät hienosti Konginkankaan paikallisraveissa sunnuntaina 27.5. Kolmessa lähdössä voittorahat jäivät kotikulmille ja myös kakkos- ja kolmospalkintoja tuli mukavasti.
Suomen Hippoksen hallitus kokoontui Vantaalla 23.11. Kokouksessa käsiteltiin ajankohtaisia asioita sekä hyväksyttiin ravikilpailujen sääntömuutos, jonka seurauksena paikallisraveihin on taas mahdollista osallistua ilman koelähdön suorittamista. Hallitus teki myös palkintotukia koskevan päätöksen, jonka myötä palkinnot nousevat.
RSS ATOM