Laukkalähdöt ajetaan peräkkäin ilman lämmittelyvälejä klo 12.30 alkaen.
Noin sata koululaista otti tuntumaa hevosiin ja hevosharrastukseen Konginkankaan koululla perjantaina 8.3.2013. Niin seuran talkoolaiset, koululaiset kuin opettajatkin olivat otettuja päivän annista.
Välilehdeltä yhdistyksemme / yhdistysdokumentit löydät jäsenkirjeet ym. dokumentteja.
Ala-Keiteleen alueen hevoset ja ohjastajat menestyivät hienosti Konginkankaan paikallisraveissa sunnuntaina 27.5. Kolmessa lähdössä voittorahat jäivät kotikulmille ja myös kakkos- ja kolmospalkintoja tuli mukavasti.
Suomen Hippoksen hallitus kokoontui Vantaalla 23.11. Kokouksessa käsiteltiin ajankohtaisia asioita sekä hyväksyttiin ravikilpailujen sääntömuutos, jonka seurauksena paikallisraveihin on taas mahdollista osallistua ilman koelähdön suorittamista. Hallitus teki myös palkintotukia koskevan päätöksen, jonka myötä palkinnot nousevat.
Saunottu on! (20.8.2011)
Saunailta Sumiaisten Veteraanipirtillä 19.8. onnistui mainiosti. Sauna oli lämmin, järvivesi virkistävän viileätä, naurettiin ja muisteltiin menneitä. Ala-Keiteleen HYS:n ja Kokon puutarhan tarjoamat eväät maistuivat kaikille. Iltaan osallistui 35 henkilöä. Tämä otetaan uusiksi!
RSS ATOM