Ajankohtaista

Valokuvat raveista on nyt lisätty sivuillemme! Parhaat otokset on lähetetty myös Sukupostiin julkaistavaksi, mutta jos hevosen omistaja haluaa vielä muita kuvia julkaistavaksi sinne, olethan yhteydessä meihin keskustelupalstan kautta tai laita sähköpostia suoraan laine.veera@gmail.com Kuvia saa julkaista esim. Facebookissa mikäli laitat kuvan yhteyteen © Laura Pasanen
Kiitos! (8.6.2014)
Ala-Keiteleen Hevosystäväinseura kiittää kaikkia helluntairaveihin osallistujia! Erityismaininta annetaan harvinaisen siististä käyttäytymisestä: yli 500 henkilön jäljiltä ravirata-alueelta oli poimittavissa vain muutama roska. Kiitokset kaikille: yleisölle, ohjastajille, hevosenomistajille ja talkoolaisille. Mukavaa kesää ja tavataan taas Konginkankaan raveissa ensi vuonna!
Ala-Keiteleen HYS hankki kesällä 2013 kolme osuutta Killerin Raviliigasta. Osuuksia myytiin kaikkiaan 700 kappaletta. Liiga osti Ypäjän varsahuutokaupasta omistukseensa lv-tamman nimeltä Golden Luxi. Tamma on syntynyt vuonna 2012, sen valmentaja on Heikki Torvinen ja kimpanvetäjänä toimii Miika Lähdeniemi. Golden Luxin kuulumisia voi seurata esimerkiksi Facebookissa, josta kimpan löytää nimellä Raviliiga Jyväskylä.
Laukkalähdöt ajetaan peräkkäin ilman lämmittelyvälejä klo 12.30 alkaen.
Noin sata koululaista otti tuntumaa hevosiin ja hevosharrastukseen Konginkankaan koululla perjantaina 8.3.2013. Niin seuran talkoolaiset, koululaiset kuin opettajatkin olivat otettuja päivän annista.
Välilehdeltä yhdistyksemme / yhdistysdokumentit löydät jäsenkirjeet ym. dokumentteja.
Ala-Keiteleen alueen hevoset ja ohjastajat menestyivät hienosti Konginkankaan paikallisraveissa sunnuntaina 27.5. Kolmessa lähdössä voittorahat jäivät kotikulmille ja myös kakkos- ja kolmospalkintoja tuli mukavasti.
RSS ATOM