Ajankohtaista

Äänekosken kaupungin "urheilugaalassa" helmikuun alussa palkittiin vuoden 2016 kovimmat urheilusaavutukset ja -teot.
Jäsenkirje 2/2016 (25.7.2016)
Laukkalähdöt järjestetään 22.5. raveissa ravilähtöjen jälkeen eli noin klo 14 alkaen.
Konginkankaan ravit järjestetään tänä vuonna sunnuntaina 22.5. klo 12 alkaen. Luvassa on jälleen tiukkaa kilvanajoa ja mukavaa tunnelmaa – johon kuuluvat tietenkin erottamattomana osana buffetin herkut sekä arpajaiset! Ravihevosten omistajat löytävät sarjat Hepasta. Ilmoittaminen päättyy 16.5. kello 9.00. Laukkalähtöjen järjestämisestä huolehtii Laukaan Kaviokkaat ry kuten ennenkin. Lisätietoja LaukKan facebook-sivuilta.
Hevosjalostusliitto on lähestynyt seuraamme oheisen kyselyn kanssa. Käsittelemme asiaa vuoden ensimmäisessä johtokunnan kokouksessa. Voit lähettää ideasi johtokunnalle sähköpostilla osoitteeseen alakeiteleenhys@gmail.com
Vuoden 2015 parhaat palkitaan Jyväskylässä ravintola Rantasipi Laajavuoressa perjantaina 15.1.2016 klo 19 alkaen.
Pikkujoulut (12.12.2015)
Ala-Keiteleen HYS:n perinteinen saunailta järjestetään perinteisin menoin Sumiaisten Veteraanipirtillä 21.8. klo 19 alkaen. Tervetuloa!
RSS ATOM