Ajankohtaista

Raveissa kaikille voittajille upea loimi, suomenhevosille korotetut palkinnot. Edellisestä yrityksestä vähän parannellut sarja löytyvät Hepasta. VIESKER TULEE, TULE SINÄ
Tule kanssamme tekemään juhlaraveja! Siivoustalkoot helatorstaina 25.5. klo 12 alkaen. Ota mukaan kaikkia sopivia siistimis- ja siivousvälineitä mitä kotoa löydät - raivaussaha, luudat, haravat - kaikki käy. Seura tarjoaa makkarat ja virvoitusjuomat. Ravien viimeistelytalkoot raveja edeltävänä päivänä eli lauantaina 3.6. taasen kello 12 alkaen.
Äänekosken kaupungin "urheilugaalassa" helmikuun alussa palkittiin vuoden 2016 kovimmat urheilusaavutukset ja -teot.
Jäsenkirje 2/2016 (25.7.2016)
Laukkalähdöt järjestetään 22.5. raveissa ravilähtöjen jälkeen eli noin klo 14 alkaen.
Konginkankaan ravit järjestetään tänä vuonna sunnuntaina 22.5. klo 12 alkaen. Luvassa on jälleen tiukkaa kilvanajoa ja mukavaa tunnelmaa – johon kuuluvat tietenkin erottamattomana osana buffetin herkut sekä arpajaiset! Ravihevosten omistajat löytävät sarjat Hepasta. Ilmoittaminen päättyy 16.5. kello 9.00. Laukkalähtöjen järjestämisestä huolehtii Laukaan Kaviokkaat ry kuten ennenkin. Lisätietoja LaukKan facebook-sivuilta.
RSS ATOM